حلال ساروج حلال ساروج .

حلال ساروج

ساروج ، دانستنیهای ساروج

 ساروج ، دانستنیهای ساروج
 

ساروج
انواع ساروج ، دشمن ساروج ، تشخیص ساروج

صحبت های عجیب و غریب زیادی درمورد ساروج شنیده می شود که حجم زیادی از آنها اشتباه است و واقعیت ندارند .
ساروج بر عکس گفته افراد مخصوصا کارشناس نماها از سختی عجیب و زیادی برخوردار نیست و نسبت به سنگ و بتن های امروزی ضعیف تر است .
ساروج به راحتی با دریل و مته سوراخ می شود .

صحبت از بیش از ۱۰۰ نوع ساروج می شود که غلط است و انواع ساروج با پایه سنگ اهک درست می شوند حالا در محیطی سیلیس یافت می شود در منطقه ای دیگر خاکستر ، که همین ترکیبات می تواند باعث سختی یا تردی ساروج شود .

به طور معمول به ملات ساروج پشم و مو حیوانات اضافه می شده تا از ترک خوردگی ان جلوگیری شود و بهتر آببندی شود ، خوب همین امر نشان از ضعف ساروج دارد .
بسیار شنیده می شود با توجه به همان افکار قدیمی وقتی در حفاری به جسم سختی برخورد می کنند ، یا در حفاری های گنج به جسم سخت برخورد می کنند می گویند به ساروج خورده ایم ، چرا ، چون با تیشه یا پتک که به آن ضربه می زنیم نمی شکند یا خاک میشه یا تیسه بر می گردد که همه این ها اتفاقات عاددی هست .

از توضیحات بالا که بگذریم چه در حفاری ها به سنگ خورده باشید یا ساروج ما گزینه های تخریب و از بین بردن آن را به شما معرفی می کنیم ، پس با دقت مطالب زیر را مطالعه کنید .

روش های از بین بردن سنگ و ساروج
از بین بردن سنگ و ساروج یکی از دردسر های افراد در حفاری می باشد . و باز متذکر می شوم که تخریب سنگ و ساروج مشابه هم می باشد.

گزینه اول
انفجار
سریع ترین ،ارزانترین و بیشترین حجم تخریب با مواد انفجاری می باشد.
در انفجار از دینامیت ،تی ان تی ،باروت ، سی ۴ ،آنفو یا آمفو ،و مواد دیگر کاربرد دارد که همگی غیر مجاز می باشند اما ما به شما انفجار با بلک پاور را معرفی می کنیم که محصول غیر انفجاری می باشد که با تولید گاز و با فشار گاز تخریب را بصورت انفجاری انجام می دهد و در زیر می توانید فیلم انرا مشاهده کنید که بی صداست و کاملا بی خطر .

بلک پاور معروف به انفجار بی صدا یا دینامیت بی صدا
گزینه دوم
کتراک یا فرکت ای جی
کتراک ماده منبسط شونده غیر انفجاری می باشد که با افزایش حجم باعث تخریب سنگ و ساروج می شود.
برای استفاده از کتراک حتما باید در شرایط مختلف مثل پلمپ دیواره ، کف چاه یا سنگ آزاد طبق آموزش ما سوراخ زده شود . از شرکت هایی خریداری کنید که انجام آن در شرایط مختلف را بتوانند آموزش دهند.

 

ساروج ، دانستنیهای ساروج

گزینه سوم
حلال سنگ و حلال ساروج
بهترین حلال در حال حاضر اف ال۲ و اف ال ۳ می باشد که به خوبی بروی سنگ آهکی و ساروج جواب می دهد . بطور معمول یک ۲۰ لیتری از این محصول بین ۳۰ تا ۶۰ سانتیمتر ضخامت انواع ساروج و سنگ های آهکی نفوذ می کند. و این محصول فقط توسط این شرکت ۰۹۳۹۹۵۰۰۹۴۰ عرضه می شود .

 

لینک تست حلال ساروج

ساروج ، دانستنیهای ساروج

انواع ساروج طوسی ، ساروج مشکی ، ساروج نخودی ، ساروج قرمز ، ساروج سلطانی با این روش ها تخریب می شوند و از بین بردن ساروج با گازوئیل ، از بین بردن ساروج با سرکه و امثالهم دروغی بیش نیست.

برای خرید محصولات به آدرس : تهران ، خ اذربایجان بین کارون و قصردشت روبرو پمپ بنزین پلاک ۱۰۰۵ مراجعه کنید.

ابزار معدن فرزاد
خرید در شهر های دیگر ارسال با اتوبوس و باربری ۱ روزه

۹ الی ۱۸ در طول هفته
۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵
۰۹۳۹۹۵۰۰۹۴۰


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۸:۱۵ توسط:حلال ساروج موضوع: نظرات (0)